dilluns, 15 de desembre del 2014

Sortida al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

El passat dijous 11 de desembre els alumnes de Cicle Mitjà vam realitzar una sortida al MNACTEC de Terrassa, una experiència vinculada al projecte d’aula i relacionada amb el tema de l’any:
La llum i les tecnologies.

Previ a la sortida es van realitzar diverses activitats d’investigació referents a l’electricitat i el magnetisme, conceptes experimentats i aprofundits el mateix dia de la visita al museu, en forma de tallers vivencials on els alumnes van gaudir molt fent de petits grans científics. 

Clicant el següent enllaç podreu veure un recull d'imatges de la sortida.

https://plus.google.com/photos/115074224839172890266/albums/6116564195019774705?authkey=CJTZz5aboZOIFQ


6 comentaris:

  1. Que chulu m'agradaria anari al MNACTEC.-María Tores

    ResponElimina
  2. Jo alumillo baig amb la meva familia Guillem 4rtB

    ResponElimina
  3. Jo alumillo baig amb la meba familia

    ResponElimina
  4. He visitat el blog i m'ha encantat!!! Les fotos del són molt divertides. Euuuu espero que pengis més coses!!!

    Queralt Martínez xxxxxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Queralt! Mica en mica l'anirem farcint entre tots! ;) xxxxx

      Elimina
  5. M'encanten les fotos del museu!!! Laia Gelabert

    ResponElimina